Sklepik z duszą – Lulu Home

Podczas wakacyjnych wojaży miałam przyjemność odwiedzić wyjątkowy sklepik. Spacerowałam ulicami Białej Podlaskiej, kiedy wśród szarej przestrzeni miejskiej wyłonił się odmienny jak na te rejony widok. Moją uwagę przykuły plecione koszyki wykończone kolorowymi materiałami, które przyczepione były do balustrady. Podeszłam bliżej i na wystawie dojrzałam kolorowe proporczyki i zwiewne pompony, które zachęcały do wejścia. Otworzyłam drzwi i przywitała mnie uśmiechnięta kobieta, jak się później okazało właścicielka tego magicznego sklepiku. Kiedy weszłam do środka ogarnęła mnie ogromna radość. Tyle pięknych rzeczy było w okół, aż nie wiedziałam gdzie patrzeć. Postanowiłam więc powoli obejrzeć każdy zakątek po kolei. Ach, ile cudownych przedmiotów tam było – wazoniki, talerzyki, patery, kubki, dzbanki, ramki i o wiele więcej. Pani Agata zadbała o każdy detal swojego małego królestwa. Począwszy od nietypowych szafek a kończąc na takich drobiazgach jak piękne firany, świeże kwiaty czy kolorowe wstążeczki.

W sklepie Lulu Home – bo tak się on nazywa – można znaleźć przecudne przedmioty do domu, ale nie tylko. Z powodzeniem można również wykorzystać je jako elementy do dekoracji przyjęć. A jest z czego wybierać tym bardziej, że w sklepie można znaleźć przedmioty niespotykane nigdzie indziej. Jeśli więc będziecie z wizytą w Białej Podlaskiej zachęcam do odwiedzenia Lulu Home. Z pewnością oczaruje Was tak samo jak mnie. A dla tych którzy nie mają takich możliwości, niebawem ruszy sklep internetowy www.luluhome.pl 🙂

Lulu Home – dla mnie to sklep z rodzaju tych, które są ucztą dla oczu i duszy.

Anna Dorot

Image

Leave a Reply

